Granada & Constellation taurus

Piri_Reis_Granada_abd_masoud
Based on the manuscript written by Alsufi The Constellations
and the cartography drawing of the admiral Piri Reis

Advertisements

6 thoughts on “Granada & Constellation taurus

  1. benandsherman

    Beautiful work! Very graphic and we loved the new interpretation of old manuscripts. Congratulations. By the way, thank you for stopping by our blog. Ben & Sherman.

    Reply
    1. Abd A. Masoud Post author

      Hi Ben and Sherman, thank you for stopping byi was delighted visiting your blog and seeing your art work.
      I am happy that you liked my art work. Best regards

      Reply
  2. evad008

    das sind tolle bilder.
    in ihrer farbigkeit und verführerischen weichheit sowieso: wunderschön.
    aber dann laden sie ein zu wunderbaren reisen in andere galaxien. sie sind mysteriös und lassen uns nur die weite und schönheit der welt und des universums erahnen. kryptische zeichen, magische planetenkonstellationen, wirklich, die phantasie spielt in hochtouren.

    Reply
    1. Abd A. Masoud Post author

      Bitte um Entschuldigung für meine Verspätung, war ich für paar tag unterwegs in Slowenien. Danke vielmals für die nette Worte, ich schätze es sehr wenn ich positive Kommentare über meine arbeiten von jemanden der mit dem Kunst zu tun hat.
      Ich dachte bringe ich die vergleich damit man was assoziieren über die Hintergründ unterschiedlicher Bilder leider bin ich sehr faul.
      Freue mich das dieses Bild einen würdigen platz in der Jordanische national Museum gefunden hat.

      Reply

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s